Tietoa meistä

Lounais-Suomen Musiikkikoulu

Kevätlukukausi alkaa 8.1.2024

Meille voit ilmoittautua oppilaaksi milloin vain.

Oppilaskonsertti pidetään Harjattulan kartanossa perjantaina
19.4.2024, klo 19.00

Harjattulantie 80, 20960 Turku

Tervetuloa

Tietoa musiikkikoulustamme

Lounais-Suomen Musiikkikoululla alkaa 25. toimintavuosi Turun keskustassa. Lounais-Suomen Musiikkikoulu perustettiin vuonna 1997. Musiikkikoulu järjestää eri instrumenteilla (piano, akustinen- ja sähkökitara, harmonikka, huilu ja viulu) yksityisopetusta oppilaille sekä laulunopetusta ja musiikin teoriaa. Soittotunnit soveltuvat kaikenikäisille, kaikentasoisille, aloittelijoille ja pidemmälle edistyneille.

Olemme toimineet koko toiminta-aikamme Turun keskustassa ja nykyään pianokoulu on myös Hirvensalossa, Kaistarniemessä. Perustamisesta alkaen meidän sloganimme on ollut:

Pätevää opetusta kaikenikäisille!

Musiikkikoulussa opetettavat aineet:

Piano

Akustinen kitara

Sähkökitara

Kosketinsoittimet

Huilu

Harmonikka

Viulu

Laulu

Musiikin teoria (yksityistunnit ja ryhmätunnit)

Instrumentit - opetettavat aineet

piano

Piano

Akustinen kitara

Sähkökitara

Viulu

Harmonikka

Huilu

Laulu

Musiikin teoria

Opettajamme

Tiina
Tiina Leppänen, Koulun johtaja
Topi Lamberg
Anne-Marie Autere
Anna-Mari Autere

Musiikkikoulun johtaja, Pianonsoiton opettaja.

Lounais-Suomen Musiikkikoulun perustaja. Teen esiintymisiä erilaisissa tilaisuuksissa ja juhlissa erilaisilla kokoonpanoilla.

Kitaran opettaja.

Musiikki on intohimoni. Ryhdyin opettajaksi jakaakseni muille sitä hyvää, mitä musiikki on minulle antanut. Tällä hetkellä opiskelen musiikkipedagogiksi Turun ammattikorkeakoulun Taideakatemiassa. Opetan klassista kitaraa, teräskielistä kitaraa ja sähkökitaraa. Tunneillani soittotekniikka, tulkinta, musiikin teoria ja improvisaatio yhdistyvät tasapainoiseksi kokonaisuudeksi

Opetan viulun ja alttoviulun soittoa sekä kamarimusiikkia. Koulutukseltani olen muusikko ja musiikkipedagogi AMK sekä viimeistelen parhaillani musiikkipedagogian ylempää korkeakoulututkintoa. Soitan ja opetan mielelläni kaikenlaista musiikkia klassisesta kansanmusiikkiin, yksin ja yhdessä.

Tehtävänäni on ohjata oppilaani tavoittelemaan pitkäjänteisesti omia intohimojaan kannustavassa hengessä ja tarjota jokaiselle tarvittavat työkalut onnistumisen kokemuksiin. Instrumenttiopintojen tueksi tunneilla voidaan oppilaan niin halutessa käsitellä myös musiikin hahmotusaineita, improvisaatiota, sävellystä tai esiintymisvalmennusta.

Toni
Toni Perttula
Anna-Marie Kahilainen
Anna-Maria Kahilainen
Sini
Sini Kunnaala

Harmonikan opettaja. Harmonikka on tunnettu perinteisenä soittimena suomessa etenkin kansanmusiikin parissa. Myös taidemusiikin ja vaikka rock-musiikin soittaminenkin on myös mahdollista harmonikalla.

Huilunsoiton opettaja. Opiskelen Turun Taideakatemian AMK:ssa musiikkipedagogiikkaa. Haluan opettajana herättää oppilaissani innostuksen musiikkia kohtaan, joka kantaa läpi elämän. Tunneillani lähestymme poikkihuilua monipuolisena instrumenttina -perustekniikkaa unohtamatta! Opetuskieliäni ovat suomi ja englanti.

Laulun opettaja. Olen valmistunut Turun taideakatemiasta musiikkipedagogiksi (AMK), pääaineenaani klassinen laulu. Olen koulutukseltani myös luokanopettaja (KM). Olen konsertoinut ja ollut laulusolistin tehtävissä eri produktiossa sekä aktiivisena kuoro- ja lauluyhtyelaulajana eri kokoonpanoissa.

Oppilaitamme vuosien varrelta

Susanna Neuvonen

Ville Forström

Ellen ja Herman Wahlstein

Oppituntien hinnat

• 30 min. oppitunti 33 € (alv 24%)
  • 45 min. oppitunti 49,50 € (alv 24%)
  • Perhealennus 1€/oppilas
  • Paritunnit 45 min 36 €/oppilas
  • Oppilaalla on mahdollisuus korvaavaan oppituntiin, jos hän ilmoittaa peruutuksesta viiimeistään edellisenä päivänä klo 18.00 mennessä. Muussa tapauksessa korvaavaa tuntia ei järjestetä.
  • Oppilas sitoutuu aina syys- tai kevätlukukaudeksi kerrallaan
  • Laskutus tapahtuu kuukausittain

Tiina Leppänen